19-04-2006, 15:01 PM
Selline lahendus et kasutada neliveduse bagi valmistamiseks risti mootoriga auto mootorit-kasti pikiasetuses on täiesti kasutuses olnud ka mõnel EM võistluse autol. Jama tekib sellega et selles kast sisaldab peaülekannet, esi ja tagasilla vahele vaja ju ka veel peaülekandeid st. ülekande arv läheb liiga suureks.
Kõige lihtsam viis kiire neliveduse bagi tegemiseks oleks osta näiteks 1,4 suzuki hayabusa vms. mootoratta mootor ja panna ketiga tagasild vedama ja tagasilla pealt kett esisillale. Kõlab võibolla imelikult kuid selliseid bagisid sõidab EM-il mitmeid. Esi ja tagadiffri puudust ei pane nii kergel (ca 450-500kg) masinal tähelegi.
Kõige lihtsam viis kiire neliveduse bagi tegemiseks oleks osta näiteks 1,4 suzuki hayabusa vms. mootoratta mootor ja panna ketiga tagasild vedama ja tagasilla pealt kett esisillale. Kõlab võibolla imelikult kuid selliseid bagisid sõidab EM-il mitmeid. Esi ja tagadiffri puudust ei pane nii kergel (ca 450-500kg) masinal tähelegi.