23-04-2006, 22:41 PM
Kas heeblist on tunda, et tross nagu midagi jõuga liigutaks, aga sidur ikkagi ei lahuta? Või käib heebel tühja?
Moskvalastel (K-58-l sealhulgas) on elektripool üks järsu keermega teo moodi asi, mida tross sikutades keerab ning mis surub õõnesvõlli sees oleva kõvakarastuspulga kaudu siduri lahti. Võib-olla on selle detailid kas vahelt ära, kulunud vms?
Üks variant on veel - pikalt seisnud rattal on sidur lihtsalt tugevalt kinni. Olen lammutanud kunagi pikalt seisnud Moskva mootorit, kus siduril laialikistud olekus oli tegu, et kettapakki lahti saada nii, et kettaid katki ei ajaks. Sel juhul loomulikult ei pääse siduripoole kaane mahakiskumisest. Siduri enda kokkupanekuks (viis vedru) soovitan teha spetsiaalse teraskonksu - need käivad paraja jõuga peale.
Moskvalastel (K-58-l sealhulgas) on elektripool üks järsu keermega teo moodi asi, mida tross sikutades keerab ning mis surub õõnesvõlli sees oleva kõvakarastuspulga kaudu siduri lahti. Võib-olla on selle detailid kas vahelt ära, kulunud vms?
Üks variant on veel - pikalt seisnud rattal on sidur lihtsalt tugevalt kinni. Olen lammutanud kunagi pikalt seisnud Moskva mootorit, kus siduril laialikistud olekus oli tegu, et kettapakki lahti saada nii, et kettaid katki ei ajaks. Sel juhul loomulikult ei pääse siduripoole kaane mahakiskumisest. Siduri enda kokkupanekuks (viis vedru) soovitan teha spetsiaalse teraskonksu - need käivad paraja jõuga peale.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel