Volvo 760, 1982.a. - "Sinine"
#3

need ülemised klapid on tooreklapid, mitte trosseliklapp. Need hambad on osa toorest. Enamasti saab toorest reguleerida, keerates karbussi kõrval olevat osa, kust jahutusvedelik läbi käib. Seal all on bimetallvedru, mis vastavalt ümbritseva vee temperatuurile klappe lahti lükkab. Töötemperatuuril peab tooreklapp muidugi ristseliti lahti olema (ning see veekopsik peab kuum olema).
taoliste karbusside külmkäivitusel tuleb enne töölepanekut korraks gaasipedaal põhja vajutada. Siis päästetakse needsamad klapid Su mainitud vedrude tagant lahti. Tooreklapi reguleerimine käib kah nii, et klapp on hammastest vabastatud.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Volvo 760, 1982.a. - "Sinine" - Autor: eikla - 21-04-2006, 20:22 PM
RE: Volvo 760, 1982.a. - "Sinine" - Autor: eikla - 24-04-2006, 14:13 PM
RE: Volvo 760, 1982.a. - "Sinine" - Autor: 13piisab - 24-04-2006, 16:38 PM
RE: Volvo 760, 1982.a. - "Sinine" - Autor: janek555 - 24-04-2006, 21:39 PM
RE: Volvo 760, 1982.a. - "Sinine" - Autor: eikla - 26-04-2006, 21:05 PM
RE: Volvo 760, 1982.a. - "Sinine" - Autor: eikla - 16-07-2006, 19:27 PM
RE: Volvo 760, 1982.a. - "Sinine" - Autor: mesamees - 17-07-2006, 01:56 AM
RE: Volvo 760, 1982.a. - "Sinine" - Autor: agaa - 16-07-2006, 21:26 PM
RE: Volvo 760, 1982.a. - "Sinine" - Autor: eikla - 16-07-2006, 21:37 PM
RE: Volvo 760, 1982.a. - "Sinine" - Autor: 13piisab - 16-07-2006, 23:44 PM
RE: Volvo 760, 1982.a. - "Sinine" - Autor: janek555 - 17-07-2006, 10:55 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne