29-04-2006, 21:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-04-2006, 21:04 PM ja muutjaks oli madeinussr.)
Nii käisin kohal vaatasin üle
Tuleb au anda ühe naisterahva peale hakkamisele!
Masin siis aastast 59' mark K-58 123,4? cm3 ühesõnaga
"sajakahekümne viiene" komplektne ja originaalis (mainida võib vaid esitule vahetust ja kaasõitjale lisatud sadula).
Musta värvi, mingisuguste heledate triipudega.
Vead siis. 1) Pidurid on kehvakesed
2) Spido ei tööta (viga teada)
3) Sidur lahutab aga on nati kahtlane
4) Õhupuhastist tilgub bensiini
Palve kaasfoorumlastele.
Kas keegi oskab mulle kiirelt seletada kuidas käivad k-58 pidurikatted koltside külge. (kellelgi üleliigseid klotse siis andku teada) ja kas esimesed tagumised koltsid on identsed.
Ja veel, et see siduri mehanism on kulunud, arvan siis et see osa mille mis lükkab seda pulka mis omakorda lahutab siduri. Arvan et see on lihtsalt kulunud.. eksentrilisus on läinud, praegu veel töötab aga kui kauaks!
EDIT: Ma ei suuda normaalseid lauseid koostada
Tuleb au anda ühe naisterahva peale hakkamisele!
Masin siis aastast 59' mark K-58 123,4? cm3 ühesõnaga
"sajakahekümne viiene" komplektne ja originaalis (mainida võib vaid esitule vahetust ja kaasõitjale lisatud sadula).
Musta värvi, mingisuguste heledate triipudega.
Vead siis. 1) Pidurid on kehvakesed
2) Spido ei tööta (viga teada)
3) Sidur lahutab aga on nati kahtlane
4) Õhupuhastist tilgub bensiini
Palve kaasfoorumlastele.
Kas keegi oskab mulle kiirelt seletada kuidas käivad k-58 pidurikatted koltside külge. (kellelgi üleliigseid klotse siis andku teada) ja kas esimesed tagumised koltsid on identsed.
Ja veel, et see siduri mehanism on kulunud, arvan siis et see osa mille mis lükkab seda pulka mis omakorda lahutab siduri. Arvan et see on lihtsalt kulunud.. eksentrilisus on läinud, praegu veel töötab aga kui kauaks!
EDIT: Ma ei suuda normaalseid lauseid koostada