05-05-2006, 21:01 PM
Otsisin enda vana teema üles. Nimelt vahepeal on tekkinud probleemid.
Kap remont tuli mootorile teha. Vända keskmine laager jooksis kokku. Nüüd mootor ilusti koos jälle koos igasuguste uute juppidega. - kuna ise ei taha enam enda mootoreid teha siis lasin teha eluaegsel jawa mehaanikul.
Kuid nüüd mured.
Pöörded on 2tuh juures ja alla ei saa mingil meetodil mootorit käima. Sureb automaatselt välja. Muidu pöördesse läheb ülihästi. Keerad ja 5tuh pm on rauas
.
Mida kuradit kaeda. Karpa on täpselt samas asendis, keegi ei ole vahepeal remondi käigus puhastanud puttunud. Samas jõudu on sõidu ajal ropult, 0-30ni esimesega läheb igati jõuliselt nagu peaks.
Kõik on ilus, kuid mida teha et tühikäigul pöörded alla saada....
Äkki kellegil on ideid.
Kusjuures käima lähen ääretult hästi. nö kraan lahti ja tooreklapp üles 1min oota ja esimesest - teisest vändalöögist käib ülihästi, kuid tuure peab peal hoidma, muidu sureb välja sest karpa on sätitud töötama 800-1000pöörde juures.
Kap remont tuli mootorile teha. Vända keskmine laager jooksis kokku. Nüüd mootor ilusti koos jälle koos igasuguste uute juppidega. - kuna ise ei taha enam enda mootoreid teha siis lasin teha eluaegsel jawa mehaanikul.
Kuid nüüd mured.
Pöörded on 2tuh juures ja alla ei saa mingil meetodil mootorit käima. Sureb automaatselt välja. Muidu pöördesse läheb ülihästi. Keerad ja 5tuh pm on rauas
.
Mida kuradit kaeda. Karpa on täpselt samas asendis, keegi ei ole vahepeal remondi käigus puhastanud puttunud. Samas jõudu on sõidu ajal ropult, 0-30ni esimesega läheb igati jõuliselt nagu peaks.
Kõik on ilus, kuid mida teha et tühikäigul pöörded alla saada....
Äkki kellegil on ideid.
Kusjuures käima lähen ääretult hästi. nö kraan lahti ja tooreklapp üles 1min oota ja esimesest - teisest vändalöögist käib ülihästi, kuid tuure peab peal hoidma, muidu sureb välja sest karpa on sätitud töötama 800-1000pöörde juures.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.