10-05-2006, 14:30 PM
Minu lugupidamine massist eristuda julgevale inimesele.
Citroeni omadusi austavaid ja omapärasid taluvaid inimesi on vähe. Võtmesõnaks on mugavus. Kahjuks tuleb mugavus keerukuse arvelt. Ning keerukas kipub kallis olema.
Aga igal juhul on sidrun omapärane, eriti veel CX.
Milline sissepritse antud masinal on? Üldiselt kasutusel olev Bosch või mõni itaalia-prantsuse üheöösuhtest sündinud väärakas?
Soojalt mittekäivitumine vihjaks nagu temperatuurianduri jamale. Samas, kui üldse ei käi, on põhjusi miljoon... Kas keegi sidruni veakoode ka lugeda oskab? Need vast annaksid mingit vihjet..
Aga need tavalised küsimused võiks ikkagi küsida.
Säde on?
Bensiini ette antakse (st. kas pump paagist mootoriruumi ikka lööb)?
Kas voolikud-juhtmed on kõik terved ja kinni?
Citroeni omadusi austavaid ja omapärasid taluvaid inimesi on vähe. Võtmesõnaks on mugavus. Kahjuks tuleb mugavus keerukuse arvelt. Ning keerukas kipub kallis olema.
Aga igal juhul on sidrun omapärane, eriti veel CX.
Milline sissepritse antud masinal on? Üldiselt kasutusel olev Bosch või mõni itaalia-prantsuse üheöösuhtest sündinud väärakas?
Soojalt mittekäivitumine vihjaks nagu temperatuurianduri jamale. Samas, kui üldse ei käi, on põhjusi miljoon... Kas keegi sidruni veakoode ka lugeda oskab? Need vast annaksid mingit vihjet..
Aga need tavalised küsimused võiks ikkagi küsida.
Säde on?
Bensiini ette antakse (st. kas pump paagist mootoriruumi ikka lööb)?
Kas voolikud-juhtmed on kõik terved ja kinni?