14-05-2006, 20:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-05-2006, 20:42 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
kuna ma tean, et osad kaasvõitlejad on taoliste masinate ehitamise põhitõdedega kursis, siis pärin oma võhiklikke küsimusi
kas selline vedrustus on tõesti "töötav lahendus":
http://www.pbase.com/turboes/image/52139396
kusagilt foorumist läbi käinud ('meerika-mandri) lingilt paistis, et lehtvedrustus (vist oli analoogselt 1vedru/sild) on valdkonnas vägagi levinud. Kas põhjus on kaaluvõit, lihtsus või hoopis miski kolmas? Miks üldse (Euroopa?) autotööstus keerdvedru ja MacPhersoni teed läinud on?
teet,
kellele "vedruvankrid" kuidagi võõrad paistavad
edit: tundub et leidsin hea koha kus seletatakse eri vedrustus-tüüpe: http://www.chris-longhurst.com/carbibles...bible.html
kui aega saan. loen läbi. ausalt
kas selline vedrustus on tõesti "töötav lahendus":
http://www.pbase.com/turboes/image/52139396
kusagilt foorumist läbi käinud ('meerika-mandri) lingilt paistis, et lehtvedrustus (vist oli analoogselt 1vedru/sild) on valdkonnas vägagi levinud. Kas põhjus on kaaluvõit, lihtsus või hoopis miski kolmas? Miks üldse (Euroopa?) autotööstus keerdvedru ja MacPhersoni teed läinud on?
teet,
kellele "vedruvankrid" kuidagi võõrad paistavad
edit: tundub et leidsin hea koha kus seletatakse eri vedrustus-tüüpe: http://www.chris-longhurst.com/carbibles...bible.html
kui aega saan. loen läbi. ausalt
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"