14-05-2006, 21:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-05-2006, 21:30 PM ja muutjaks oli Jesper.)
Töötav on ta kindlasti. Konkreetseid põhjusei, miks seda konkreetselt seal kasutatakse võib olla mitmeid - kaal, mahutamine, lihtsus, projekteerija kiiks jne.
MacPhersoni põhieelisteks on lihtsus ja tootmise odavus, võidusõiduautodel pole ta üldse nii populaarne (kasutatakse ainult stock klassides, kus reeglid nõuavad standardauto vedrustuse tüübi säilitamist). Topelt-õõtshargid ruulivad ikka oluliselt rohkem.
Minardi F1:
![[Pilt: 50Minardi_Front_view.jpg]](http://www.scarbsf1.com/Minardi/50Minardi_Front_view.jpg)
Porsche Carrera GT:
![[Pilt: FrontSuspension.jpg]](http://www.familycar.com/RoadTests/PorscheCarreraGT/Images/FrontSuspension.jpg)
Ferrari F430:
![[Pilt: F430_press-front-susp-brake.jpg]](http://articles.motortoday.com/feature/firstimpF430/F430_press-front-susp-brake.jpg)
Täiendus: Seal Teedu viidatud pildil on tegelikult vist hoopis tagavedrustus.
MacPhersoni põhieelisteks on lihtsus ja tootmise odavus, võidusõiduautodel pole ta üldse nii populaarne (kasutatakse ainult stock klassides, kus reeglid nõuavad standardauto vedrustuse tüübi säilitamist). Topelt-õõtshargid ruulivad ikka oluliselt rohkem.
Minardi F1:
![[Pilt: 50Minardi_Front_view.jpg]](http://www.scarbsf1.com/Minardi/50Minardi_Front_view.jpg)
Porsche Carrera GT:
![[Pilt: FrontSuspension.jpg]](http://www.familycar.com/RoadTests/PorscheCarreraGT/Images/FrontSuspension.jpg)
Ferrari F430:
![[Pilt: F430_press-front-susp-brake.jpg]](http://articles.motortoday.com/feature/firstimpF430/F430_press-front-susp-brake.jpg)
Täiendus: Seal Teedu viidatud pildil on tegelikult vist hoopis tagavedrustus.