Sportauto ehitamine
#12

Töötav on ta kindlasti. Konkreetseid põhjusei, miks seda konkreetselt seal kasutatakse võib olla mitmeid - kaal, mahutamine, lihtsus, projekteerija kiiks jne.

MacPhersoni põhieelisteks on lihtsus ja tootmise odavus, võidusõiduautodel pole ta üldse nii populaarne (kasutatakse ainult stock klassides, kus reeglid nõuavad standardauto vedrustuse tüübi säilitamist). Topelt-õõtshargid ruulivad ikka oluliselt rohkem.
Minardi F1:
[Pilt: 50Minardi_Front_view.jpg]
Porsche Carrera GT:
[Pilt: FrontSuspension.jpg]
Ferrari F430:
[Pilt: F430_press-front-susp-brake.jpg]

Täiendus: Seal Teedu viidatud pildil on tegelikult vist hoopis tagavedrustus.
Vasta


Sõnumeid selles teemas



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne