16-05-2006, 23:39 PM
Kasutan kummiheeblit rehvi paigaldamisel ainult äärmisel vajadusel. See võib vigastada sisekummi või värvi. Rehvi paigaldamisel kasutan kummihaamrit. Sellega kummi serva järjest tagudes läheb ta üpris hõlpsasti velje peale. Tuleb ainult jälgida, et juba paigaldatud rehvi serv oleks velje sügavamas soones, st. kodarate kohal ja lõpetada ventiili juures. Töö läheb libedamalt, kui velje ja kummi serv teha kokku seebiga.Kasutasin sama meetodit paar päeva tagasi oma 500-se DKW esiral- asi toimis. Peale värvimist oleks mõistlik paar nädalat lasta värvil lõplikult kuivada, siis värvi vigastamise oht väiksem. Sama meetodit olen kasutanud ka rantmantel rehvidel.
Kurtna Mootorrattamuuseum; külalistemaja,saun www.teearu.ee
Mootorite plokikaante remont; alumiiniumi keevitus, töötlemine. tel.5087150, Urmas Teearu.