rooste mootoris
#2

Kui rooste on silindri peegelpinda olulisel määral kahjustanud, siis pead silindri ära vahetama (ei ole kuulda, et D-mootoreid "puuritaks"). Kui rooste on roninud väntvõlli raamlaagritesse (kuulidele ja kuulide veereteedele, hävitades viimaste peegelsileda veerepinna), siis tuleb laagrid vahetada. Sama jutt sidurivõlli laagrite kohta. Ning kui rooste on kahjustanud kepsulaagrit, tuleb väntvõll vahetada (D-seeria väntvõlli remont, st kepsulaagri vahetus, ei ole mõttekas).

Muu ei tohiks roostet niiväga karta, st selle saab roostetanud oleku järgselt reeglina uuesti töökorda taastada.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme septembri lõpuni avatud L.P 11-18
Vasta


Sõnumeid selles teemas
rooste mootoris - Autor: Pauka - 17-05-2006, 20:26 PM
RE: rooste mootoris - Autor: valdo - 17-05-2006, 22:33 PM
RE: rooste mootoris - Autor: Pauka - 18-05-2006, 16:50 PM
RE:  rooste mootoris - Autor: valdo - 18-05-2006, 17:31 PM
RE: rooste mootoris - Autor: Pauka - 18-05-2006, 19:56 PM
RE: rooste mootoris - Autor: süüteküünal - 12-11-2006, 18:24 PM
RE: rooste mootoris - Autor: KoBa - 28-11-2006, 16:56 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne