19-05-2006, 14:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-05-2006, 15:07 PM ja muutjaks oli Luther.)
Miks hakata jändama nõellaagritega ja puurimisega jne..., kui su treial võib kohe uue puksi treida.
Teadmiseks puurijatele, et kepsusilma ava peab olema oma pöörlemistelje suhtes paralleelne, ehk vastama geomeetriatolerantsidele. Vastasel juhul on kepsusõrm koos kolviga silindris viltu. Ühesõnaga ei soovita.
Kui sul on tõsine soov karastamisega tegeleda, siis vasta kõigepealt järgmistele küsimustele:
1. Mis on materjali mark?
2. Milline valida karastustemeperatuur?
3. Kui suur peab olema jahtumiskiirus, ehk siis millises keskonnas jahutada?
4. Milline on järgnev noolutus (madal, kesk, kõrg)?
5.Millega sa saavutatud tulemust mõõdad?
Peale noolutamist järgneb veel järeltöötlus, ehk siis mõõtu lihvimine.
Teadmiseks puurijatele, et kepsusilma ava peab olema oma pöörlemistelje suhtes paralleelne, ehk vastama geomeetriatolerantsidele. Vastasel juhul on kepsusõrm koos kolviga silindris viltu. Ühesõnaga ei soovita.
Kui sul on tõsine soov karastamisega tegeleda, siis vasta kõigepealt järgmistele küsimustele:
1. Mis on materjali mark?
2. Milline valida karastustemeperatuur?
3. Kui suur peab olema jahtumiskiirus, ehk siis millises keskonnas jahutada?
4. Milline on järgnev noolutus (madal, kesk, kõrg)?
5.Millega sa saavutatud tulemust mõõdad?
Peale noolutamist järgneb veel järeltöötlus, ehk siis mõõtu lihvimine.