22-05-2006, 10:56 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-05-2006, 11:12 AM ja muutjaks oli kullokas.)
Heips,
surveaste ikka sisepõlemismootori karakteristik...
Ilmselt huvitab sind rõhk, mida ZAZi bensiinipump arendab. Sul jäi lihtsalt täpsustamata, kas pidasid silmas mootori bensupumpa (mehhaanilise ajamiga, mootori küljes) või autonoomse kütteseadme elektripumpa. Viimane on eraldi asetsev ja elektromagnetajamiga ning tema ülesandeks on toita ainult kütteseadet. Seetõttu on ka tootlus väike, sest kütteseadme regulaatorist läheb niikuinii läbi vaid ca 300–500 grammi tunnis.
Mehhaanilise bensupumba rõhku sulle vaevalt keegi oskab öelda, see sõltub mootori pööretest ja üldjuhul rõhu number (vähemalt ZAZi puhul) niikaua oluline pole, kuni mootori tööks vajalik kogus bensiini karburaatorisse saab toimetatud. Kui kahtled, kas pump töötab, võta (parem külma külma mootoriga, kui pauku teha ei taha!) pumba väljuv toru/voolik lahti ja pumpa käsitsi – korras pumbast peab tulema tuleb tugev, vähemalt paarikümne sentimeetrine juga. Kui see on nõrgem, otsi viga membraanist (katki), pumba klappidest (liiguvad pahasti, ei sulgu) või paagist bensiinipumbani jooksvast bensiinitorustikust (lekib ja pump imeb kusagilt õhku).
surveaste ikka sisepõlemismootori karakteristik...

Ilmselt huvitab sind rõhk, mida ZAZi bensiinipump arendab. Sul jäi lihtsalt täpsustamata, kas pidasid silmas mootori bensupumpa (mehhaanilise ajamiga, mootori küljes) või autonoomse kütteseadme elektripumpa. Viimane on eraldi asetsev ja elektromagnetajamiga ning tema ülesandeks on toita ainult kütteseadet. Seetõttu on ka tootlus väike, sest kütteseadme regulaatorist läheb niikuinii läbi vaid ca 300–500 grammi tunnis.
Mehhaanilise bensupumba rõhku sulle vaevalt keegi oskab öelda, see sõltub mootori pööretest ja üldjuhul rõhu number (vähemalt ZAZi puhul) niikaua oluline pole, kuni mootori tööks vajalik kogus bensiini karburaatorisse saab toimetatud. Kui kahtled, kas pump töötab, võta (parem külma külma mootoriga, kui pauku teha ei taha!) pumba väljuv toru/voolik lahti ja pumpa käsitsi – korras pumbast peab tulema tuleb tugev, vähemalt paarikümne sentimeetrine juga. Kui see on nõrgem, otsi viga membraanist (katki), pumba klappidest (liiguvad pahasti, ei sulgu) või paagist bensiinipumbani jooksvast bensiinitorustikust (lekib ja pump imeb kusagilt õhku).