22-05-2006, 13:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-05-2006, 13:35 PM ja muutjaks oli valdo.)
mopihuviline Kirjutas:aga kui hammasratas on väiksem, palju see siis kiirust juurde annab.
Ideaalis ehk teoorias niipalju, kuipalju Sa väiksema paned, st endised kiirused võid korrutada koefitsendiga (vana hammasratta hammaste arv) / (uue hammasratta hammaste arv). Seda aga vaid juhul, kui mootoril oleks PIISAVALT võimsust ükskõik millistes tingimustes vedamiseks.
Praktikas aga võid kiiruses hoopiski kaotada, kui mootor ei jõua vedada, sest teatavasti on 50 ccm mootorite võimsus ja moment üsnagi piiratud, seda ka ühe inimese vedamiseks. Palun loe mu vastust #5 veelkord põhjalikult ja korralikult, enne kui hakkad (taas) rumalaid küsimusi esitama.
Ja palun mõtle veidi ka oma peaga, enne kui foorumit risustama hakkad - kettülekande kiiruse ja ülekande arvutamine peaks olema jõukohane 4. klassis õpitud matemaatika põhjal...
Teema lukus.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme septembri lõpuni avatud L.P 11-18