KAvZ bussi värvimine
#4

põhiküsimus on, kas uus värv tuleb ühe- või kahekomponentne. Ma olen ühe masina ette valmistanud 2k värvi pealepanekuks (all oli 1k) - kindlasti tuleb 2k krundiga "üle udutada": kuna 2k värv on nitrolahusti-laadsete kõvendite-lahustitega, võib ta all oleva 1k värvi "õitsema" panna... Krunti kannatab vana värv just seetõttu, et krunt on paks ning tal pole eraldi lahustit - pealegi annab kruntida "ettevaatlikult" ehk siis võimalikult vähese ainega ning katmise pärast suurt mitte muretsedes.

ise panin veel 2k krunti sortsu nitrolahustit (et krunti vähem kuluks) - ja vana värv kannatas krundi pealekandmist suht kenasti. Vaid paaris kohas, kus krunti rohkem sai, hakkas "õitsema". Masina kruntisin üliökonoomselt - krunti kulus vaid natuke peale liitri Smile

alaosa mustaksvärvimine on muidugi maitseasi - mina vaatan mustade karpidega sõiduautosid näiteks "ah et oli vaja roostet varjata, jah?"-pilguga. Sama kivikaitsme puhul.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta


Sõnumeid selles teemas
KAvZ bussi värvimine - Autor: Straight - 25-05-2006, 13:53 PM
RE: KAvZ bussi värvimine - Autor: Wäintz - 25-05-2006, 14:25 PM
RE: KAvZ bussi värvimine - Autor: Jesper - 25-05-2006, 14:48 PM
RE: KAvZ bussi värvimine - Autor: 13piisab - 25-05-2006, 16:30 PM
RE: KAvZ bussi värvimine - Autor: Oltsberg - 28-05-2006, 21:05 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne