25-05-2006, 16:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-05-2006, 16:34 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
põhiküsimus on, kas uus värv tuleb ühe- või kahekomponentne. Ma olen ühe masina ette valmistanud 2k värvi pealepanekuks (all oli 1k) - kindlasti tuleb 2k krundiga "üle udutada": kuna 2k värv on nitrolahusti-laadsete kõvendite-lahustitega, võib ta all oleva 1k värvi "õitsema" panna... Krunti kannatab vana värv just seetõttu, et krunt on paks ning tal pole eraldi lahustit - pealegi annab kruntida "ettevaatlikult" ehk siis võimalikult vähese ainega ning katmise pärast suurt mitte muretsedes.
ise panin veel 2k krunti sortsu nitrolahustit (et krunti vähem kuluks) - ja vana värv kannatas krundi pealekandmist suht kenasti. Vaid paaris kohas, kus krunti rohkem sai, hakkas "õitsema". Masina kruntisin üliökonoomselt - krunti kulus vaid natuke peale liitri
alaosa mustaksvärvimine on muidugi maitseasi - mina vaatan mustade karpidega sõiduautosid näiteks "ah et oli vaja roostet varjata, jah?"-pilguga. Sama kivikaitsme puhul.
ise panin veel 2k krunti sortsu nitrolahustit (et krunti vähem kuluks) - ja vana värv kannatas krundi pealekandmist suht kenasti. Vaid paaris kohas, kus krunti rohkem sai, hakkas "õitsema". Masina kruntisin üliökonoomselt - krunti kulus vaid natuke peale liitri

alaosa mustaksvärvimine on muidugi maitseasi - mina vaatan mustade karpidega sõiduautosid näiteks "ah et oli vaja roostet varjata, jah?"-pilguga. Sama kivikaitsme puhul.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"