31-05-2006, 10:20 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-05-2006, 10:22 AM ja muutjaks oli indrek.)
Originaalsuse mõttes tasuks loomulikult kummilapakatega variant ühendada.
Kuid, peale kummilapakate on tiivad 51-l ja 63-l täielikult identsed, ning lapaka koha peal olev auk on lõigatud küllalt robustselt juba tehases, samuti pole lapakas ise ega kinnitusraud midagi, mida ei saaks ise järgi teha, kui vaja.
Kui originaalsust taga ajada, siis probleemne on kinnitusdetailide leidmine, on sellised väga spetsiaalsed tihvti ja needi vahepealsed jullad. Varuosakataloogi pilt on siin, tähistatud nr 6-ga.
Kuid, peale kummilapakate on tiivad 51-l ja 63-l täielikult identsed, ning lapaka koha peal olev auk on lõigatud küllalt robustselt juba tehases, samuti pole lapakas ise ega kinnitusraud midagi, mida ei saaks ise järgi teha, kui vaja.
Kui originaalsust taga ajada, siis probleemne on kinnitusdetailide leidmine, on sellised väga spetsiaalsed tihvti ja needi vahepealsed jullad. Varuosakataloogi pilt on siin, tähistatud nr 6-ga.