26-06-2006, 04:46 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-06-2006, 05:22 AM ja muutjaks oli overspeed.)
onyks Kirjutas:(teiseks) kui sõita 98 siis on klappid varsti ära põlenud ja tuleb asendada
isegi nii vanal mootoril oleks parem ka 95 eemale hoida, aga kuna eestis ei ole kuskilt väiksema oktaanarvuga bensiini kuskilt saada siis tuleb sellega sõita
Seleta meile palun nati sügavamalt seda teooriat, mis sa ülalpool kirjutasid. Saab asja ehk selgemaks.
Mosse raamatus kirjas, et vaja panna 93. Kuna sellist pole, siis 95. 98 neist aga köige detonatsioonikindlam (seda ju oktaanarv näitabki: plahvatuskindlus, s.t. vöime isesüttimisele vasta panna). Miks ei tohiks siis vanale mootorile 98-t panna (see ei pruugi olla ratsionaalne, kui saaks panna madalamat, aga mosse puhul...loe edasi). Mosse mootor on oktaanarvule palju tundlikum kui siksi oma. 91-ga proovisin korra söita (kena odav oli ju), siis ei saand koormust anda, kuna hakkas kröbisema. Alla 95 tänapäeva maanteetingimustel (kiirus 90 ja vaja möödasöite ka teha) ei tule mosse puhul alla 95 köne allagi.
Mootori seadistused olid köik nii, nagu tehas ette näeb.