30-06-2006, 23:30 PM
Tekkis huvitav mõte seoses kolviga. Mis juhtuks, kui kasutaks tavalisel võrri kolvil (2 rõngapilu) ainult ühte rõngast, s.t ühe pilu jätaks lihtlabaselt tühjaks
Vist asi niimoodi ei tööta, aga miks?
Nii, mis on nende lääne analoogsete kolbide plussid, võrreldes vene originaalkolviga? On nad tõesti niipalju kergemad? Veel paremini soojust juhtivad materjalid (Al on ikkagi ju põhiline?) Kolvirõngastest ei ole vist mõtet rääkida.
On kellegil STIHL'i karburaatoritega kogemusi? Pean silmas trimmerite omi.
Need mootorid lähevad ju kuni 135000rpm (FS 450, 480, 530, võib-olla nõrgemad ka). Ja miinimumpöörded mida kasutatakse n.ö tühikäigul on ~2100rpm. Ise töötan hetkel nende masinatega ja äkki on mul isegi võimalik mõnda karburaatorit oma käega katsuda

Nii, mis on nende lääne analoogsete kolbide plussid, võrreldes vene originaalkolviga? On nad tõesti niipalju kergemad? Veel paremini soojust juhtivad materjalid (Al on ikkagi ju põhiline?) Kolvirõngastest ei ole vist mõtet rääkida.
On kellegil STIHL'i karburaatoritega kogemusi? Pean silmas trimmerite omi.
Need mootorid lähevad ju kuni 135000rpm (FS 450, 480, 530, võib-olla nõrgemad ka). Ja miinimumpöörded mida kasutatakse n.ö tühikäigul on ~2100rpm. Ise töötan hetkel nende masinatega ja äkki on mul isegi võimalik mõnda karburaatorit oma käega katsuda
