16-07-2006, 23:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-07-2006, 23:52 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
kas kinnipressitud tagasivool just (korras nõelklapi puhul) kütusekulu mõjutab, on küsitav - isegi mitte kõigil karbussmootoritel pole tagasivoolu (moskvich ja põrnikas näituseks). Aga ilmselt sõltub tagasivoolu vajadus eelkõige bensupumba (max) võimusest või tootlikkusest.
paljudel masinatel on tagasivool juba enne karburaatorit. Näiteks mõningaid Pierburg karbusse kasutavatel liikuritel pumba-karbussi vahel asuvast settefiltrist. Ehk on kasulik idee, kui "ratsionaliseerimine" vajalikuks osutub.
jõudu karbussiga jamamisel,
Teet
paljudel masinatel on tagasivool juba enne karburaatorit. Näiteks mõningaid Pierburg karbusse kasutavatel liikuritel pumba-karbussi vahel asuvast settefiltrist. Ehk on kasulik idee, kui "ratsionaliseerimine" vajalikuks osutub.
jõudu karbussiga jamamisel,
Teet
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"