Volvo 760, 1982.a. - "Sinine"
#9

kas kinnipressitud tagasivool just (korras nõelklapi puhul) kütusekulu mõjutab, on küsitav - isegi mitte kõigil karbussmootoritel pole tagasivoolu (moskvich ja põrnikas näituseks). Aga ilmselt sõltub tagasivoolu vajadus eelkõige bensupumba (max) võimusest või tootlikkusest.

paljudel masinatel on tagasivool juba enne karburaatorit. Näiteks mõningaid Pierburg karbusse kasutavatel liikuritel pumba-karbussi vahel asuvast settefiltrist. Ehk on kasulik idee, kui "ratsionaliseerimine" vajalikuks osutub.

jõudu karbussiga jamamisel,
Teet

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Volvo 760, 1982.a. - "Sinine" - Autor: eikla - 21-04-2006, 20:22 PM
RE: Volvo 760, 1982.a. - "Sinine" - Autor: eikla - 24-04-2006, 14:13 PM
RE: Volvo 760, 1982.a. - "Sinine" - Autor: 13piisab - 24-04-2006, 16:38 PM
RE: Volvo 760, 1982.a. - "Sinine" - Autor: janek555 - 24-04-2006, 21:39 PM
RE: Volvo 760, 1982.a. - "Sinine" - Autor: eikla - 26-04-2006, 21:05 PM
RE: Volvo 760, 1982.a. - "Sinine" - Autor: eikla - 16-07-2006, 19:27 PM
RE: Volvo 760, 1982.a. - "Sinine" - Autor: mesamees - 17-07-2006, 01:56 AM
RE: Volvo 760, 1982.a. - "Sinine" - Autor: agaa - 16-07-2006, 21:26 PM
RE: Volvo 760, 1982.a. - "Sinine" - Autor: eikla - 16-07-2006, 21:37 PM
RE: Volvo 760, 1982.a. - "Sinine" - Autor: 13piisab - 16-07-2006, 23:44 PM
RE: Volvo 760, 1982.a. - "Sinine" - Autor: janek555 - 17-07-2006, 10:55 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne