25-07-2006, 17:35 PM
Ei tahaks hästi uskuda et kaks karbussi silindri kohta oleks parem kui üks. Vastasel juhul oleks seda lahendust juba laialdasemalt võidusõidus kasutatud.
Tean üht venda kas lätist või leedust, kes V-50 mootorit ehitas. Temal oli peale aretatud klapp sinna, kus muidu karpa alune süvend on. Konkreetsel mootoril oli muudki huvitavat - sidur oli hammasülekandega ja käigukasti otsas, isetehtud vesijahutusega silinder, Motoplat süüde, käigukast teistsugune jne. Netis olid kusagil pildid ka üleval.
Tean üht venda kas lätist või leedust, kes V-50 mootorit ehitas. Temal oli peale aretatud klapp sinna, kus muidu karpa alune süvend on. Konkreetsel mootoril oli muudki huvitavat - sidur oli hammasülekandega ja käigukasti otsas, isetehtud vesijahutusega silinder, Motoplat süüde, käigukast teistsugune jne. Netis olid kusagil pildid ka üleval.