27-07-2006, 11:04 AM
Suurepärane uudis!
Igaks juhuks oleks vaja ühte GAZ-66 komplektset esiratast (taga salongis sel konkreetsel bussil küll miskine on, kuid seisundilt vb kahtlane). Samuti võiks keegi Hiiumaa kaasfoorumlane kohal käia ja sillad ning puksiirkonksud üle vaadata. Kolz'i sõnul olla esisilda rapitud, kohal käies jäi väljast silma vaid puuduv parem esiratas. Samuti võiks eelnevalt ära mõõta ka esiklaaside suurused-vb on miski Nõukogude laialt levinud bussi omad sarnase mõõduga. Usun, et Heltermaa sadamasse saab selle ikka ratastel veetud (buss ei asu sealt ka kaugel).
Raam on GAZ-66 omal robustne teras, usun, et see peab normaalselt vastu. Samuti tunduvad välisplekid enam-vähem olevat (alumiinium?) Küll on põhi veidi kahtlasem, kuid auke ei jäänud ka seal silma.
Igaks juhuks oleks vaja ühte GAZ-66 komplektset esiratast (taga salongis sel konkreetsel bussil küll miskine on, kuid seisundilt vb kahtlane). Samuti võiks keegi Hiiumaa kaasfoorumlane kohal käia ja sillad ning puksiirkonksud üle vaadata. Kolz'i sõnul olla esisilda rapitud, kohal käies jäi väljast silma vaid puuduv parem esiratas. Samuti võiks eelnevalt ära mõõta ka esiklaaside suurused-vb on miski Nõukogude laialt levinud bussi omad sarnase mõõduga. Usun, et Heltermaa sadamasse saab selle ikka ratastel veetud (buss ei asu sealt ka kaugel).
Raam on GAZ-66 omal robustne teras, usun, et see peab normaalselt vastu. Samuti tunduvad välisplekid enam-vähem olevat (alumiinium?) Küll on põhi veidi kahtlasem, kuid auke ei jäänud ka seal silma.