04-08-2006, 22:35 PM
Miskit on väga viltu. Detoneerima hakkab mootor siis, kui süüde on kütuse oktaanarvu jaoks liiga varajane. Mida kõrgem oktaanarv, seda varasemaks saab süüdet ilma detonatsiooni tekkimiseta seada. Kui mootor on ette nähtud 76 bensiini jaoks ja kasutusel on 95 bensiin, siis ei tohiks detonatsiooni "originaal" süüteasendi juures kuidagi tekkida. Ikkagi- kontrolli süütehetk mõõtes küünlaaugust (tsekka raamatust- mingi 2-3mm peaks enne ÜSS olema). Ja üks mis kindel- lahja seguga ajab temperatuuri nii üles, et kolb sulab. Viimast väidet olen kontrollinud kaks korda oma jupiteri kolbidel. Praegu sõidan sisse dneprit, sellega olin samuti hädas kuumenemisega. Segu maksimumini viimine vähendas temperatuuri sedavõrd, et enam kinni kiiluma ei kippunud ja sain rahulikult sissesõitu jätkata. Mingi kala sul seal mootoris on, aga kirjelduse järgi kahtlustan, et mingil põhjusel on ikkagi süüde räigelt vale- 95 bensuga peab igasugune vene tehnika liikuma üsna normaalselt. Igaks juhuks kontrolli ka kompressiooni....