10-08-2006, 15:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-08-2006, 15:46 PM ja muutjaks oli IIIFFFAR.)
Minge palun natuke p.. või puu taha. Väävel põle nüid päris kindlasti määrimist parandanud. Omal ajal nood ikka pliiühendid olivad, mis klapisääri võidma pidid. Uuel ajal kaaliumiühendeid selleks lisaaineks pruugitakse. Väävliga solgivad kütet kodukootud keemikud-kütuseärikad ja selle eest on pidevalt hoiatatud. Pääle selle, too omaaegne 76 ja nüüdne 95 ei kannata päris täpselt võrrelda, kuna ühel juhul on number määratud mootori-, teisel juhul uurimismeetodil. Too vahepääl saadavalolnud 80 vai 81 oktaanine bens (vai mis ta just oli) olndki tegelikult vana tuttav 76 aga teise numbriga iseloomustet. Ja tolle praeguse 95 oktaan teises mõõtkavas tuli sinne 80-90 vahele. Lugesin just soome foorumist Neste asjameeste kommentaari vanarattahuviliste küsimise pääle, ei leia praegu kiiruga üles, et linki panna.
Siin foorumis igatahes
Lisaks on endiste ja praeguste mootorikütuste olulisimaid erinevusi, mis mootori töötamist ja bensukulu puudutab, hapnikusisalduse muutus. Mil moel see täpselt tunda annab, pole veel päris selgeks saanud. Umbes miskit sellist, et uued autod tehakse ökonoomsemad ja bensiin siis vastavalt selline, et seda ikkagi rohkem kuluks
Siin foorumis igatahes
Lisaks on endiste ja praeguste mootorikütuste olulisimaid erinevusi, mis mootori töötamist ja bensukulu puudutab, hapnikusisalduse muutus. Mil moel see täpselt tunda annab, pole veel päris selgeks saanud. Umbes miskit sellist, et uued autod tehakse ökonoomsemad ja bensiin siis vastavalt selline, et seda ikkagi rohkem kuluks

loll on loll olla.