26-05-2003, 01:28 AM
peamine hooldus on regulaarne puhastamine-värvkattele lisax veel loomulikult vaha-mida kallim seda parem, aga tsiklile sellest pytist kui ostad jagub mitmex aastax(kui just eriline lakkumisefanaatik ei ole ja rotid ära ei söö)
kroom tahab samamoodi puhastamist aga on ka spetspastasid myygil mida ei ole tõsti mitte millegi muuga asendada.
nahale ja kummdetailidele on suurepärane silikoonõli-aja lapiga selga ja kui läige kaduma hakkab siis uuenda.
haljad metallpinnad võib jahh katat kas diisli või õli või muuga ... see kestab ka
Säilitamine: peamine on et on yhtlane temperatuur säilituskohas, noiiskus võimalikult madal( vesi ajab rooste), kilega katmine oon mõtekas ainult juhul kui suudad garanteeridda et kile alla ei halkka niiskust kogunema-parem lahendus on kasutada neid nagu punutud koormakatteid aga siiki peab niiskust jälgima .
alimiiniumpinnad millele on sattunud miskit hapet või ntx teedesoola lähevad talvega seistes kapitaalselt untsu-seega tasux ka need pinnad puhastada korralikult autoshampooniga ja surveveega, pärast pinnad põhjalikult kas soojapuhuriga või miski nense nõudepesulapi ja majapidamispaberiga kuivatada. lõpux niipalju et kui tahad uunikut säilitada siis raha kokku hoida ei tasu-maxab valusalt kätte.
ja see mis sul värviga juhtus on 100% su oma syy- tänapäeva diisel sisaldab nii palju igasuguseid lisaaineid mis peax puhastama mootorit ja eemaldama sealt nõge ja muud sodi-yhesõnaga sööbiv ja see su värvile ka põntsu pani.....:duh
kroom tahab samamoodi puhastamist aga on ka spetspastasid myygil mida ei ole tõsti mitte millegi muuga asendada.
nahale ja kummdetailidele on suurepärane silikoonõli-aja lapiga selga ja kui läige kaduma hakkab siis uuenda.
haljad metallpinnad võib jahh katat kas diisli või õli või muuga ... see kestab ka
Säilitamine: peamine on et on yhtlane temperatuur säilituskohas, noiiskus võimalikult madal( vesi ajab rooste), kilega katmine oon mõtekas ainult juhul kui suudad garanteeridda et kile alla ei halkka niiskust kogunema-parem lahendus on kasutada neid nagu punutud koormakatteid aga siiki peab niiskust jälgima .
alimiiniumpinnad millele on sattunud miskit hapet või ntx teedesoola lähevad talvega seistes kapitaalselt untsu-seega tasux ka need pinnad puhastada korralikult autoshampooniga ja surveveega, pärast pinnad põhjalikult kas soojapuhuriga või miski nense nõudepesulapi ja majapidamispaberiga kuivatada. lõpux niipalju et kui tahad uunikut säilitada siis raha kokku hoida ei tasu-maxab valusalt kätte.
ja see mis sul värviga juhtus on 100% su oma syy- tänapäeva diisel sisaldab nii palju igasuguseid lisaaineid mis peax puhastama mootorit ja eemaldama sealt nõge ja muud sodi-yhesõnaga sööbiv ja see su värvile ka põntsu pani.....:duh
Ostan Mini juppe!