21-08-2006, 19:06 PM
Niisiis, Varjupaik on juurde saanud ühe üliharuldase eksponaadi. Bussi transpordivalmis sättimiseks läks Sarvel kolm tundi, paika tuli panna parem käändtelg ja alt ära võtta lahti olnud kardaanid, kasutust leidis ka kongis olnud tagavararatas. Säilinud on siiski ka bussi esikannel (juunikuus pildistamas käies ei pannud seda kongis tähele).
Väljalaskeaasta on sel bussil ebaselge ja oletus 1971 põhineb mõnedele elektriskeemi osadele löödud tootmisaastal. Karta on, et sel oli pirka ees armatuuril ning kuna juhikabiin on tulekahjus kannatada saanud, siis alumiiniumpirka lihtsalt sulas ära.
Sarvel seisis buss ligemale 20 aastat, oli sinna toodud varuosade saamiseks.
Uudist on oodata ka homsesse "Hiiu Lehte" ning täna veidi pärast veerand viite oli Kuku Raadios ka otseühendus muuseumipapaga.
Eks muuseumipapa annab ka arvuti juurde jõudes edasi oma nägemuse asjast
Väljalaskeaasta on sel bussil ebaselge ja oletus 1971 põhineb mõnedele elektriskeemi osadele löödud tootmisaastal. Karta on, et sel oli pirka ees armatuuril ning kuna juhikabiin on tulekahjus kannatada saanud, siis alumiiniumpirka lihtsalt sulas ära.
Sarvel seisis buss ligemale 20 aastat, oli sinna toodud varuosade saamiseks.
Uudist on oodata ka homsesse "Hiiu Lehte" ning täna veidi pärast veerand viite oli Kuku Raadios ka otseühendus muuseumipapaga.
Eks muuseumipapa annab ka arvuti juurde jõudes edasi oma nägemuse asjast

