25-08-2006, 11:47 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-08-2006, 14:45 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Kui on karpa, siis pole mudelinimes E-d üldse. Vastavalt leheküljele: http://www.mercefreaken.com/modellene/124/124.htm on tõesti selle auto mudel W124 200. Heh, iga päev õpid midagi uut
Muide, leheküljelt http://www.mbclub.ru/mb/vin/?lng=eng saab VIN alusel oma MB kohta teada, mida tehas on sinna külge keeranud.
Veel üks kasulik lehekülg on: http://www.detali.ru/cat/oem_mb.asp Seal on endised kaasmaalasaed üles riputanud varuosade kataloogi ehk EPC. Eriti kasulik on toda lugeda enne varuosapoodi minekut, saab vajaliku vidina osakoodi teada.
Kas karburaator on takerduvakurguline Strömberg? Nagu Volvodel? Vähemalt on omanikul sellega enne kokkupuudet olnud ja ta ei ehmata tolle omaduste peale.
Tagasilla sõltumatust suurendab kulunud pukside osa. Usu, need võivad sõitmise väga "huvitavaks" teha. Meie praegusel kaubaliftil on vist kõik puksid ocas, igatahes on sõita suhteliselt huvitav, rööpas teel ei taha nagu otsesuunda tunnistada. Aga eks asjad liigu vähehaaval, kõik hoovad ja puksid on vahetatavad ja ei maksa sugugi 3kEEK tükist...
Edu siis sellega kulgemisel. Muide, erinevalt teistest markidest, PEAB MB-st mööda saama ja sellele ette keerama. Korduvalt tõdetud, viimasel ajal nagu eriti ei häiri enam
Aga alguses oli küll imelik autot vahetades seda korduvalt täheldada... Seega pole 14 kEEK teenimine sugugi keeruline. Tõsi, 86 aasta MB eest kindlustus vist üle 10 ei maksa...
P.S. Valuveljed võib siis mulle müüa

Veel üks kasulik lehekülg on: http://www.detali.ru/cat/oem_mb.asp Seal on endised kaasmaalasaed üles riputanud varuosade kataloogi ehk EPC. Eriti kasulik on toda lugeda enne varuosapoodi minekut, saab vajaliku vidina osakoodi teada.
Kas karburaator on takerduvakurguline Strömberg? Nagu Volvodel? Vähemalt on omanikul sellega enne kokkupuudet olnud ja ta ei ehmata tolle omaduste peale.
Tagasilla sõltumatust suurendab kulunud pukside osa. Usu, need võivad sõitmise väga "huvitavaks" teha. Meie praegusel kaubaliftil on vist kõik puksid ocas, igatahes on sõita suhteliselt huvitav, rööpas teel ei taha nagu otsesuunda tunnistada. Aga eks asjad liigu vähehaaval, kõik hoovad ja puksid on vahetatavad ja ei maksa sugugi 3kEEK tükist...
Edu siis sellega kulgemisel. Muide, erinevalt teistest markidest, PEAB MB-st mööda saama ja sellele ette keerama. Korduvalt tõdetud, viimasel ajal nagu eriti ei häiri enam

P.S. Valuveljed võib siis mulle müüa
