01-09-2006, 13:32 PM
Ära nüüd mu küsimuse peale pahanda, kuid kas sa oled endale mingi tööde järjekorra või muu süsteemi ka loonud, et mis ajaga mis tulemust saada loodad, mida selleks tegema pead jne. Olen juhtunud nägema inimesi, kes "putitavad" oma armsamaid, seda siis aegajalt käima pannes ja mõttetustega tegeledes.
Isiklikult arvan, et auto taastamine peaks olema väga süstemaatiline ja järjekindel protsess, kus sa võtad järgemööda valukohad ette ning liigud loogilises järjekorras ühelt probleemilt teisele. (ei ole ju mõtet mootorit muudkui peale ja maha tõsta, kui kere ja veermik on korralikult tegemata - see on asjatu energia ja aja kulu...)
See jutt ei olnud mõeldud targutamisena vaid pigem mõtteterana, mille järgimine peaks sul ilusa projekti valmimiseni viima. räägin seda puhtalt omast kogemusest - sai alustatud, korralikult kõik asjad järgemööda ära tehtud masin kokku pandud ja ennäe, ongi nagu uus auto (masinaks on vanakooli mini)
PS: poolpiduseid juppe ei ole mõtet tagasi panna. kui kunagi masina valmis saad ja siis neid veel vahetama pead hakkama, teeb see hinge väga täis. seega niipalju, kui kulujuppe võimalik saada on, tuleks need uutega asendada.
Isiklikult arvan, et auto taastamine peaks olema väga süstemaatiline ja järjekindel protsess, kus sa võtad järgemööda valukohad ette ning liigud loogilises järjekorras ühelt probleemilt teisele. (ei ole ju mõtet mootorit muudkui peale ja maha tõsta, kui kere ja veermik on korralikult tegemata - see on asjatu energia ja aja kulu...)
See jutt ei olnud mõeldud targutamisena vaid pigem mõtteterana, mille järgimine peaks sul ilusa projekti valmimiseni viima. räägin seda puhtalt omast kogemusest - sai alustatud, korralikult kõik asjad järgemööda ära tehtud masin kokku pandud ja ennäe, ongi nagu uus auto (masinaks on vanakooli mini)
PS: poolpiduseid juppe ei ole mõtet tagasi panna. kui kunagi masina valmis saad ja siis neid veel vahetama pead hakkama, teeb see hinge väga täis. seega niipalju, kui kulujuppe võimalik saada on, tuleks need uutega asendada.