15-09-2006, 11:18 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-09-2006, 11:31 AM ja muutjaks oli oldmoped.)
Võrrivõidusõitjad neid paljud vahetanud ka kodusel teel. Samuti on tehtud ka kepsuvahetusi koos tänapäevase kõrgeid pöördeid kannatava hõbetatud separaatoriga nõellaagriga kepsu vastu. Piisavalt tasakaalu on pisikese pusimisega küll saadud, et 10000rpm juures veel arvestatavat vibrat ei ole... stockmootori max 4500rpm jaoks peaks see tunduvalt lihtsam olema. Kui ei eksi väga, siis doonoriks sobis täpselt mingi Piaggio Ciao racingkeps, samuti on eritellimusel valmistatud võrrimootorile sobivaid ühe kõvakroomitud L-rõngaga kolbe-rõngaid nii 38mm standardmõõdule kui ka 39mm remontmõõtu puurimiseks. Nende osade iga detaili hinnaklass ületab küll kahjuks keskmise, poisikeste omavaheliste külapealsõidu komplektsete võrride kauplemishinda (näiteks kolb maksab 43euri)... aga kui tahtmist ja viitisimist ja finantsvõimalust on...