20-09-2006, 23:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-09-2006, 23:58 PM ja muutjaks oli praud.)
Jah, ses suhtes nüüd küll õigus, et sel võrril on sildile ilusti löödud D5 mootor originaalina. Praegu on tollel D8E peal, ehk leian kunagi mõne D5-e, mis kellelgi üle on ja kannatab taastada. Kas ma sain õigesti aru, et Riga 5-e puhul suretati mootor lihtsalt siduriga välja?
Kas D8E elektriahelate kohta ka mõnda skeemi on liikumas, nagu ülal on see D6-e jaoks? Mul D8E mootori pass/kasutusjuhend on küll olemas, aga seal skeeme ei esine.
Oskate kommenteerida seda esilaternat? Kas Riga 5-l võis olla selline? Igatahes istub ta mingi jalasega täpselt hargi vastavatesse aukudesse, nagu tehasest oleks see lahendus. Seal jalase ümber on üks kopsik-juhtpaneel, mis muidugi varjab enamuse.
Kas D8E elektriahelate kohta ka mõnda skeemi on liikumas, nagu ülal on see D6-e jaoks? Mul D8E mootori pass/kasutusjuhend on küll olemas, aga seal skeeme ei esine.
Oskate kommenteerida seda esilaternat? Kas Riga 5-l võis olla selline? Igatahes istub ta mingi jalasega täpselt hargi vastavatesse aukudesse, nagu tehasest oleks see lahendus. Seal jalase ümber on üks kopsik-juhtpaneel, mis muidugi varjab enamuse.