22-09-2006, 18:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-09-2006, 18:18 PM ja muutjaks oli eberhard.)
Tasuks otsida mootoriblokilt kirju valmistajatehase kohta. Kui andmed käes siis võibolla leiab ka internetiavarustest midagi aga võibolla on andmeid ka EW aegsetes käsiraamatutes, ajakirjas Tehnika kõigile, Merendus jne.
V
Bensiinimootor bensiini ja diisli seguga ei tööta-diisel lihtsalt ei sütti. Mul on omal kogemus ühe bensiinimootoriga mille kütusepaaki sai tähelepanematusest diislit kallatud-niipea kui torustikus ja karburaatoris leiduv bensiin oli ära põletatud mootor seiskus.
Teadsin meest, kes nõuk. ajal olevat kasutanud oma Alma mosse mootorikütusena pärast bensiiniga käivitamist ja soojaks sõitmist petrooleumi. Asjal oli mõte: petrool maksis 5 kopikat ja bensiin 15-20 kop.
V
Bensiinimootor bensiini ja diisli seguga ei tööta-diisel lihtsalt ei sütti. Mul on omal kogemus ühe bensiinimootoriga mille kütusepaaki sai tähelepanematusest diislit kallatud-niipea kui torustikus ja karburaatoris leiduv bensiin oli ära põletatud mootor seiskus.
Teadsin meest, kes nõuk. ajal olevat kasutanud oma Alma mosse mootorikütusena pärast bensiiniga käivitamist ja soojaks sõitmist petrooleumi. Asjal oli mõte: petrool maksis 5 kopikat ja bensiin 15-20 kop.
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.