22-09-2006, 21:59 PM
smolin Kirjutas:Ilmselt on see peegelpilt, nagu tol ajal vahest ikka juhtus, sellepärast ma ta tituleerisingi kummaliseksväike-tom Kirjutas:eno väide, et värvitud iluvõre oli kohalikuks tarbimiseks ei tundu eriti tõene kui vaadata tähelepanelikult helesinise volga pilti taruvaras postituses. Kui tegemist pole peegelpildiga siis rool asub paremal pool.
Tom.
Sellel Volgal pole ka muidu eksportmudelitel esinenud kroomvidinaid. Võib tõesti olla peegelpilt. Muidugi, praktiliselt kõik parempoolse rooliga Volgad rändasid Indoneesiasse taksodeks ja pole teada, milline varustus neil oli.

Vanal ajal, kui vanad volgad "laineid lõid", domineerisid rohkem ikka lihtmudelid värvitud kandlega, lisakroomiga isendeid võis olla kolmandik-neljandik. Et lihtmudelid ei olnud nii atraktiivsed, siis neid võib-olla ei hoitud ka nii hästi, kui lisakroomiga uhkemaid autosid. Tänapäeval ei kohta lihtmudeleid isegi ka Volgade kokkutulekutel, üksikuid. Samas võimalik, et taastajad on lihtmudelist ehitanud just lux-mudeli. Olen kohanud näiteks mitmeid üle restaureeritud-ehitud teise põlvkonna 21-si, millele lisatud omaloominguliselt kolmanda põlvkonna poritiiva pealsed liistud ja tiibadele volga kirjad, mida II põlvkonnal pole kunagi olnud. Võhikule muidugi kena vaadata, kuid minu jaoks on see ilusa originaalauto rikkumine. III seeria volgaomanike "omavoliks" on tihtipeale oma masinale hirve kapotile istutamine, mis kuulub tegelikult ju ainult I ja II seeria autodele.