Naabrimehe käest sain siis seukse asja. Mootor on soojas ja kuivas olnud ning käib ringi ja puha. Masin on üle 25 aasta seisnud ning mõned aastad ka õues. Naabrimees rääkis veel, et see oli Saaremaa esimene Jupiter. Mõttes on ikka võimalikult originaalilähedaseks ta taastada. Mõtlesin pihta hakata sellises järjekorras:
Raam > rattad > mootor > paak, porikad jne...
Selle korvi saadan pensionile, vaatab mingi kus põhi all on...
Pildid: http://www.zone.ee/reinum2gi/Jupiter/
Paar küsimust on ka:
1) Kas kodarad on tsingitud ning millega on kaetud nende pingutamise niplid?
2) Kas ka ketipingutajad peaks olema tsingitud?
3) Kas mootori peal on praegu Jupiter 2 silindrid ja silindripead?
4) Kas mootorikaaned ja alumiiniumist karburaatorikatted tulid tehasest poleerituna või värvituna ja üldse mida mootoril peaks poleerima ja mida mis värvi värvima?
Raam > rattad > mootor > paak, porikad jne...
Selle korvi saadan pensionile, vaatab mingi kus põhi all on...
Pildid: http://www.zone.ee/reinum2gi/Jupiter/
Paar küsimust on ka:
1) Kas kodarad on tsingitud ning millega on kaetud nende pingutamise niplid?
2) Kas ka ketipingutajad peaks olema tsingitud?
3) Kas mootori peal on praegu Jupiter 2 silindrid ja silindripead?
4) Kas mootorikaaned ja alumiiniumist karburaatorikatted tulid tehasest poleerituna või värvituna ja üldse mida mootoril peaks poleerima ja mida mis värvi värvima?