17-10-2006, 16:36 PM
piezvaniman Kirjutas:Selle viimase puhul on lootusetult hiljaks jäädud, sest need tõepoolest läbisuland, ja ampermeeter ei tööta enam ammu. Ja eelviimase postituse kohta see, et ta ütles seda vist siis, kui meil kapoti alt mingit halba haisu tuli, et äkki seal midagi tahmane ja kärssab juba ammu, et parem võta see karp ära et seda pole niikuinii vaja sinna, umbes nagu mandlid täiskasvanutel.
1. Soojalt soovitan riknenud ampermeeter asendada toimiva isendiga, st taastada sõiduki tehasekomplektsus.
2. Soovitan ka mitte lõhkuda laadimissüsteemi algset komplektsust, juhul kui see on töökorras.
3. Mootor ja iseäranis elektriseadmed tuleks hoida puhtad ja korras - mustunud detailid ja iseäranis elektriseadmete osad ja kontaktid tuleb viivitamatult puhastada!
Lõpuks soovitan põhjalikult lugeda härraste Bertelovi ja Kitse kirjutatud Moskvitši monograafiaid, nii vana (1978, vt http://erb.nlib.ee/index.php?12800016 ) kui ka uut (1986, vt http://erb.nlib.ee/index.php?12363340 ). Samuti ka Kalju Aleksiuse üllitatud "Autode elektriseadmeid" (neli versiooni, 1967, 1977, 1982 ja 1989).
Mõistlik on siit foorumist abi nuruda alles siis, kui nimetet kirjanduse soovitused hätta jätavad!
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme septembris avatud L,P 11-18
