17-10-2006, 20:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-10-2006, 20:30 PM ja muutjaks oli künnimees.)
Nädalavahetusel kodust ligikaudu paari kilomeetri kaugusel suri mootor
välja, ega käivitunudki enam. Kuna sai otsitud küttesegu optimaalset koostist, arvasin, et küünal tahmus või sai märjaks, kuigi mootor töötas enne seiskumist sellise rikke kohta liiga hästi. Järgmisel päeval selgus, et
rike oli tekkinud hoopis BKS-s. Nimelt murdus ühel transistoril (KT602) baasi väljaviik. Seetõttu on soovitav KT602-d trükkplaadi külge liimida või asendada teistsuguses korpuses (näit. TO-220) transistoridega.
Ilma akuta pole mootorit siiski õnnestunud käivitada.
välja, ega käivitunudki enam. Kuna sai otsitud küttesegu optimaalset koostist, arvasin, et küünal tahmus või sai märjaks, kuigi mootor töötas enne seiskumist sellise rikke kohta liiga hästi. Järgmisel päeval selgus, et
rike oli tekkinud hoopis BKS-s. Nimelt murdus ühel transistoril (KT602) baasi väljaviik. Seetõttu on soovitav KT602-d trükkplaadi külge liimida või asendada teistsuguses korpuses (näit. TO-220) transistoridega.
Ilma akuta pole mootorit siiski õnnestunud käivitada.