23-10-2006, 22:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-10-2006, 22:30 PM ja muutjaks oli valdo.)
KoBa Kirjutas:lakki ei pea panema? (parem läige)
Uunikumidele pole mõtet. Pigem pärast korralikult poleerida. Üldse on see laki värk rohkem metallikvärvide asi... vanasti ei lakkinud tehnikat keegi, emailvärv läigib isegi.
KoBa Kirjutas:ja mingi spetsiaalne värvimis kamber?
Võiks, aga väikeste detailide (mootorratta osad) korral pole alati 100% obligatoorne. Igatahes - kuivada võiksid detailid miskises võimalikult vähese tolmuga (loe: võimalikult tolmuvabas) ruumis, kus õhk ei liigu. Kambri idee ongi tegelikult selles, et Sul on suur tolmuvaba ruum, kus õhu liigutamine (pihusti pihustav värvi ju õhu abil!) tolmu värskeltvärvitud pinnale üles ei keeruta. Ja kus saab värvi kuivamiseks vajaliku kõrge temperatuuri sisse ajada.
Mina olen väikesed detailid (jalgratta osad, mootorratta osad jt) väljas muru kohal värvinud maast kõrgel ülesriputatuna ning kohe peale värvimist viinud kergelt köetud sauna kuivama (kus nad seal siis rahus edasi on rippunud, et neid keegi enam ei tolmutaks). Kui seda teha hommikul ja tuulevaikse ilmaga, on väljas imevähe tolmu, mis ei jõua värvimise ajal oluliselt ladestuda detailidele.
Värvimiskambrist aga ei pääse nt terve suure autokere värvimisel. Mina olen suured asjad kõik teha lasknud nt.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel