26-10-2006, 10:56 AM
2 käiku, käigukang asub paremal käel paagi all.
Väntvõlli peal on suur ja väike hammasratas (teine teisel pool kepsu), ühises karteris asuval käigukasti veetaval võllil paiknevad vabalt pöörlevad väike ja suur hammasratas. Lülitusmuhv asub veetaval võllil keskel hammasrataste vahel. Karteriväline korkketastega kuivsidur asub veetava võlli otsal, sealsamas on ka kickstarteri hammasratas. Veider on aga see et käima saab lüüa ainult siis kui mõni käikudest on sisse lülitatud ja tagaratas õhus, neutraali asendis puudub käigukasti võllil väntvõlliga ühendus. Seisuhark asub aga raami keskel mitte tagaratta juures, seega ma veel ei kujuta päris täpselt ette kuidas tagaratas käimalöömise ajaks maast lahti saada. Konkreetne mudel on kettülekandega kuid paraleelselt toodeti ka rihmaga mudelit.
Huvitavaks vanamoeliseks lahenduseks on veel kahetrossiline Framo-E karburaator mida juhitakse mitte harjumuspäraselt käepidet keerates vaid nn Doppelheebli abil. Üks tross liigutab kolbi, teine pikka segunõela. Õhufilter on tsentrifugaaltüüpi ehk ilma igasuguse sisuta.
Magneetosüüde. Magneeto-hooratas täidab ühtlasi sundjahutuse ventilaatori ülesannet. Väljasuretamine käib sussklapiga.
Valgustust standardmudelil ei olnud, 6V väljund on siiski juba olemas.
Rehvid on 26"x3" rantmatlid, mõõt vastab tänapäeva 20".
Väntvõlli peal on suur ja väike hammasratas (teine teisel pool kepsu), ühises karteris asuval käigukasti veetaval võllil paiknevad vabalt pöörlevad väike ja suur hammasratas. Lülitusmuhv asub veetaval võllil keskel hammasrataste vahel. Karteriväline korkketastega kuivsidur asub veetava võlli otsal, sealsamas on ka kickstarteri hammasratas. Veider on aga see et käima saab lüüa ainult siis kui mõni käikudest on sisse lülitatud ja tagaratas õhus, neutraali asendis puudub käigukasti võllil väntvõlliga ühendus. Seisuhark asub aga raami keskel mitte tagaratta juures, seega ma veel ei kujuta päris täpselt ette kuidas tagaratas käimalöömise ajaks maast lahti saada. Konkreetne mudel on kettülekandega kuid paraleelselt toodeti ka rihmaga mudelit.
Huvitavaks vanamoeliseks lahenduseks on veel kahetrossiline Framo-E karburaator mida juhitakse mitte harjumuspäraselt käepidet keerates vaid nn Doppelheebli abil. Üks tross liigutab kolbi, teine pikka segunõela. Õhufilter on tsentrifugaaltüüpi ehk ilma igasuguse sisuta.
Magneetosüüde. Magneeto-hooratas täidab ühtlasi sundjahutuse ventilaatori ülesannet. Väljasuretamine käib sussklapiga.
Valgustust standardmudelil ei olnud, 6V väljund on siiski juba olemas.
Rehvid on 26"x3" rantmatlid, mõõt vastab tänapäeva 20".