05-11-2006, 16:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-11-2006, 16:59 PM ja muutjaks oli vootele.)
Leidsin antud auto kohta pikema jutu ka:
http://www.hybridcar.com/news/in-the-new...y-qed.html
Tundub, et tegemist on ülimalt perspektiivse tehnoloogiaga, loetlegem eeliseid:
- veojõud genereeritakse minimaalsete vaheltkadudega - otse rattas.
- elektrooniline veojõu- ja pidurdusõu kontroll igale rattale eraldi
- auto on odavam toota - lugege kokku komponendid, mis säärase hübriidauto puhul ära jäävad: pidurid, veovõllid, ülekandemehhanism jne.
- piiramatud seadistamisvõimalused.
Ise lisaks siia juurde veel paar asja, mis endal kohe pähe kargasid:
- mootori võiks ühildada valuveljega, liikuv rootor oleks valuvelje siseküljel ja keskel oleks staator ehk siis mähiste osa.
- generaatorina võiks kasutada lineaarset sisepõlemismootorit, milles kütuse põlemise energia ei muundata mitte väntvõlli pöörlemiseks vaid kolbide edasi-tagasi liikumine muudetaks otse elektrienergiaks (näide:http://www.freepistonpower.com/fp3.htm)
http://www.hybridcar.com/news/in-the-new...y-qed.html
Tundub, et tegemist on ülimalt perspektiivse tehnoloogiaga, loetlegem eeliseid:
- veojõud genereeritakse minimaalsete vaheltkadudega - otse rattas.
- elektrooniline veojõu- ja pidurdusõu kontroll igale rattale eraldi
- auto on odavam toota - lugege kokku komponendid, mis säärase hübriidauto puhul ära jäävad: pidurid, veovõllid, ülekandemehhanism jne.
- piiramatud seadistamisvõimalused.
Ise lisaks siia juurde veel paar asja, mis endal kohe pähe kargasid:
- mootori võiks ühildada valuveljega, liikuv rootor oleks valuvelje siseküljel ja keskel oleks staator ehk siis mähiste osa.
- generaatorina võiks kasutada lineaarset sisepõlemismootorit, milles kütuse põlemise energia ei muundata mitte väntvõlli pöörlemiseks vaid kolbide edasi-tagasi liikumine muudetaks otse elektrienergiaks (näide:http://www.freepistonpower.com/fp3.htm)