#4

Kolm (lolli) küsimust:

Kumba pidi käib D8 magneetopoolne simmerling? Minu omal oli vedruga pool väljapoole, kuid paistis, et seda pole torgitud ega vahetatud, kuigi vedru otsad olid teineteisest eraldunud. Samas töötavad enamikes 2T mootorites simmerlingid rõhule karteri poolt.

Mis hermetiseerib karterit väntvõlli teises otsas? Kuigi sidurikoda on tihendiga, peaks ketihammasratta võlli laagritest õhk ikkagi läbi käima. Samas ühtegi simmerlingi seal pole.

Millega määritakse hammasrattaid? Kuna sidurikoda on mootori karteriga hermeetiliselt eraldamata, arvasin, et küttesegus leiduv õli. Kas sellest piisab, või tuleks hammastele panna
teatud aja tagant mingit määret vms?
Vasta


Sõnumeid selles teemas
d8 - Autor: pump - 26-01-2006, 17:17 PM
RE: d8 - Autor: moskvits - 26-01-2006, 22:00 PM
RE: d8 - Autor: KoBa - 08-11-2006, 18:50 PM
RE: d8 - Autor: rnkx - 08-11-2006, 20:03 PM
RE: d8 - Autor: hillar - 17-03-2007, 12:14 PM
RE: d8 - Autor: vootele - 27-01-2006, 01:07 AM
RE: d8 - Autor: künnimees - 08-11-2006, 14:13 PM
RE: d8 - Autor: rnkx - 08-11-2006, 18:40 PM
RE: d8 - Autor: ispy - 22-03-2007, 17:11 PM
RE: d8 - Autor: künnimees - 15-03-2007, 12:42 PM
d8e - Autor: CCCPower - 27-03-2007, 09:16 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne