11-11-2006, 00:24 AM
Zark Kirjutas:...on sõidetud ilma õhufiltrita ja/või on mootorit liivakastis kokku pandud.Muide ka selle mootoriga on põhimõtteliselt ilma õhufiltrita sõidetud, sest õhufiltri svamm (mis oli 1cm paksune poroloon) kattis ainult pool õhufiltrist ja selle rattaga on enamus ajast kruusateel sõidetud. Sellest ka silindri seisukord.
Sain nüüd ka lõpuks veljed Viljandi Metallist kätte, kuid ilma värvita. Viisin need sinna sellel põhjusel, et liivapritsiga värv maha võtta ja seal samas ka kuldne värv peale lasta. Kuid neil tekkis probleeme selle värvi saamisega. Aga asjal ka hea külg, nüüd sai sellest rohelisest värvist ikka lahti

Muudes asjades erilist arengut pole, sest garaazis on kuradima külm! Sama külm kui väljas. Külmeta ja nokitse seal siis


Ja esiamorti üritan ka laiali saada, et saaks tihendid ära vahetada, sest amort oli ennem õli immitsenud juba. Aga vot ei ole seal midagi kerget



Ning samuti üritan ma midagi ka elektri süsteemist mõista, mis mul küll ei taha eriti õnnestuda. Nimelt tekitab üks detail segadust. Nimelt silindri kujuline detail, mille küljes on kaks klemmi ja see on raamist eraldatud kummi kinnitusega (galeriis on pilt olemas). Ise arvan et see on laadimis relee, kuigi Rd foorumis pakub üks, et see on suunatule relee. Minu mõtlemise järgi ei saa suuna relee ilma massita töödata...aga kui õige see on

http://www.zone.ee/yamahard/index2.html
I'd rather be scared to death than bored to death!