Bensiini oktaanarvu tõstjad.
#2

Jah, nii see oktaanarvu tõstmine põhimõtteliselt käib küll, aga ma soovitaks siiski ehitada selline mootor, mis tavabensiiniga töötab. Põhjus on väga lihtne, kaant nii ulatuslikult modifitseerides pead sa arvestama ziljoni pisiasjaga, alustades põlemiskambrite ümber viilimisest ning lõpetades klappide ja kolvi kontakti vältimisega. Oluliselt lihtsam on sinna veidi karmim nukk sisse panna, ja mõõdukalt surveastet tõsta (võib-olla ka veidi kanaleid portida, aga see on juba klass kõrgem pilotaaž). Mootori tuunimisel on alati esimeseks sammuks kõikvõimalike kitsenduste kõrvaldamine, mis ei lase mootoril täit jõudu arendada, ning alles siis kui see on tehtud, võib hakata ekstreemsemaid modifikatsioone proovima. Kohe ekstreemi kallale minnes on väga tõenäoline, et tulemuseks arendab mootor vähem võimsust kui enne.

Lada mootorile on kangemaid juppe saada nagu putru, rallis minnakse üldjuhul juba lääne tehnikale üle ning kõikvõimalik kola on seisma jäänud.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Bensiini oktaanarvu tõstjad. - Autor: karel - 19-11-2006, 01:30 AM
RE: Bensiini oktaanarvu tõstjad. - Autor: Jesper - 19-11-2006, 02:56 AM
RE: Bensiini oktaanarvu tõstjad. - Autor: hulgus - 19-11-2006, 12:50 PM
RE: Bensiini oktaanarvu tõstjad. - Autor: karel - 19-11-2006, 16:30 PM
RE: Bensiini oktaanarvu tõstjad. - Autor: Jesper - 19-11-2006, 17:47 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne