27-11-2006, 22:31 PM
Toetan siinkohal Jesperit.
Igasugused pähapäeva ja hobiautod, sõltumata päritolumaast, võiks ikka nii korras küll olla, et ametlikult ülevaatus läbida. Rääkimata igapäevasõidukitest.
On ka minul mõni tuttav kes alati "mustalt" TÜV-i läbib ja igapäevaselt oma sõidukiga ringi kimab. See ei ole aga õige. Kontrollimata ja "poolvigase" sõiduvahendiga oled reaalne ohuallikas nii teistele kui ka endale.
Ise olen kõik kolm aastat oma 1984 Accordiga ülevaatuse läbinud täiesti ausalt. Tuleb lihtsalt auto korras hoida ja enne ülevaatust mõningased võimalikud kitsaskohad üle vaadata. Muidugi võib ootamatusi tekkida aga mõistliku ülevaatajaga saab need tavaliselt lahendatud.
Näiteks sõber käis Moskvitsiga ülevaatusel ja ilmnes et tagapidurid ei toimi nõuetekohaselt. Ülevaataja andis veidi aega probleemiga tegelemiseks ja pärast pidurite lahtivõtmist ja puhastamist ülevaatuspunkti nurga taga saadi ka vajalikud näidud kätte.
Nii et esmalt ikka autod korda ja alles siis ülevaatusele.
Terv,
Valts@fair play
Igasugused pähapäeva ja hobiautod, sõltumata päritolumaast, võiks ikka nii korras küll olla, et ametlikult ülevaatus läbida. Rääkimata igapäevasõidukitest.
On ka minul mõni tuttav kes alati "mustalt" TÜV-i läbib ja igapäevaselt oma sõidukiga ringi kimab. See ei ole aga õige. Kontrollimata ja "poolvigase" sõiduvahendiga oled reaalne ohuallikas nii teistele kui ka endale.
Ise olen kõik kolm aastat oma 1984 Accordiga ülevaatuse läbinud täiesti ausalt. Tuleb lihtsalt auto korras hoida ja enne ülevaatust mõningased võimalikud kitsaskohad üle vaadata. Muidugi võib ootamatusi tekkida aga mõistliku ülevaatajaga saab need tavaliselt lahendatud.
Näiteks sõber käis Moskvitsiga ülevaatusel ja ilmnes et tagapidurid ei toimi nõuetekohaselt. Ülevaataja andis veidi aega probleemiga tegelemiseks ja pärast pidurite lahtivõtmist ja puhastamist ülevaatuspunkti nurga taga saadi ka vajalikud näidud kätte.
Nii et esmalt ikka autod korda ja alles siis ülevaatusele.
Terv,
Valts@fair play
1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon