05-12-2006, 12:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-12-2006, 12:45 PM ja muutjaks oli klaabu.)
Lisaks veel mõned tähelepanekud:
1. Vaid päris esimestel 56-tel oli tagakiige teise kujuga (amordi alumised kinnitused). Enim on levinud ikka juba hiljemgi kasutatud tagakiiged.
2. Viimastel 56 isenditel olid juba kindlasti ka 7 triibuga küljekarbid.
3. Ilmselt Planeta väljatöötamisega suruti viimastele 56 mootoritele ka kandiliste ülevoolukanalite kaantega silindrid.
4. Olen kohanud erinevaid tõukeleevendi "kettaid". Kuna see on lihtsalt eemaldatav/kaduv vidin, pole ma 100% kindel, kas need ka tehasest sellistena tulid. Järsku on lihtsalt asendatud hiljem. Tehase kasuks räägib fakt, et igat tüüpi "ketast" olen kohanud kümneid kordi.
Väga väärt kärbeste ettevõtmine.
1. Vaid päris esimestel 56-tel oli tagakiige teise kujuga (amordi alumised kinnitused). Enim on levinud ikka juba hiljemgi kasutatud tagakiiged.
2. Viimastel 56 isenditel olid juba kindlasti ka 7 triibuga küljekarbid.
3. Ilmselt Planeta väljatöötamisega suruti viimastele 56 mootoritele ka kandiliste ülevoolukanalite kaantega silindrid.
4. Olen kohanud erinevaid tõukeleevendi "kettaid". Kuna see on lihtsalt eemaldatav/kaduv vidin, pole ma 100% kindel, kas need ka tehasest sellistena tulid. Järsku on lihtsalt asendatud hiljem. Tehase kasuks räägib fakt, et igat tüüpi "ketast" olen kohanud kümneid kordi.
Väga väärt kärbeste ettevõtmine.