05-12-2006, 13:51 PM
Puudu on lisaks ka esimesed jalarauad. Kuid nende puudumine on vist tingitud sellest, et ca aasta eest müüdi seda sama masinat jawa 250 pähe. Samas kuna nüüdsel ajal on moodne liigitada masinad kubatuuri järgi mitte raami, siis äkitselt muutus ka mark masinal.
Siinjuures on vale ka paak- või siis esiporikas. Seda paaki ja porikat komplektis minuteada ei tulnud ühtegi masinat tehasest- võimalik, et eksin.
Teiseks on puudu esituli, süüteluku võtmed, karpakate ning küljekarpide nn kummiribad.
Siinjuures vana jawade hinnad on tõusnud. Sest neid ei liigu lihtsalt enam nii palju. Enamikel inimestel on kas siis "hunnik juppe nurgas" või väga korralik masin. Viimased on ka harva müügis ja hinda küsitakse ka suht palju 7-12tuh. On ka kallimaid, kuid siis on mõnel rikastest soomlastest jutt pähe hakanud.
Siinjuures tekib juba küsimus, mida saab selle raha eest?? Kes vähegi töötada Eestis viitsib, saab ka juba 10-15tuh palka. Seega ootame veel mõne aasta, siis on selle masina hind nn "kommihind".
Kahju, et selliste masinate puhul ei tea iialgi, mis olukorras mootor on.
Välismaa turgudel (Saksa Soome) on hinnad minuteada suht paika loksunud. St korralikult taastatud/korrastatud masina saab ikka nii 2tuh euriga kätte. 1tuh eest saab väga heas seisus säilinud masina. Kui keegi müüks korralikult korrastatud masina 1tuh euriga, mis tõsiselt on ilus, siis palun pakkuge mulle. Sest Eestis on kahjuks nii, et alla 20kilo ei korrasta/taasta ühtegi mootorratast, millel oleks dokid ka korras.
Mootorisse oma 5kilo sisse taguda on ülikerge, isegi kui kõiki juppe poest ei osta. Poehindadega võttes juba väntvõll maksab uuena 3500eeki. Värvimist teostada alla 2kilo on ka suht võimatu.
Seega mis on ühele kallis on teisele odav.
Siinjuures on vale ka paak- või siis esiporikas. Seda paaki ja porikat komplektis minuteada ei tulnud ühtegi masinat tehasest- võimalik, et eksin.
Teiseks on puudu esituli, süüteluku võtmed, karpakate ning küljekarpide nn kummiribad.
Siinjuures vana jawade hinnad on tõusnud. Sest neid ei liigu lihtsalt enam nii palju. Enamikel inimestel on kas siis "hunnik juppe nurgas" või väga korralik masin. Viimased on ka harva müügis ja hinda küsitakse ka suht palju 7-12tuh. On ka kallimaid, kuid siis on mõnel rikastest soomlastest jutt pähe hakanud.
Siinjuures tekib juba küsimus, mida saab selle raha eest?? Kes vähegi töötada Eestis viitsib, saab ka juba 10-15tuh palka. Seega ootame veel mõne aasta, siis on selle masina hind nn "kommihind".
Kahju, et selliste masinate puhul ei tea iialgi, mis olukorras mootor on.
Välismaa turgudel (Saksa Soome) on hinnad minuteada suht paika loksunud. St korralikult taastatud/korrastatud masina saab ikka nii 2tuh euriga kätte. 1tuh eest saab väga heas seisus säilinud masina. Kui keegi müüks korralikult korrastatud masina 1tuh euriga, mis tõsiselt on ilus, siis palun pakkuge mulle. Sest Eestis on kahjuks nii, et alla 20kilo ei korrasta/taasta ühtegi mootorratast, millel oleks dokid ka korras.
Mootorisse oma 5kilo sisse taguda on ülikerge, isegi kui kõiki juppe poest ei osta. Poehindadega võttes juba väntvõll maksab uuena 3500eeki. Värvimist teostada alla 2kilo on ka suht võimatu.
Seega mis on ühele kallis on teisele odav.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.