06-12-2006, 14:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-12-2006, 14:37 PM ja muutjaks oli klaabu.)
Tsiklimeister Kirjutas:Kas olete kursis,et export mudelitel olid leistangi sarved allapoole.
Mina julgen selles infos kahelda. Muidugi ei pretendeeri ma absoluutsusele, aga selle kohta pole ma infot leidnud, et juba tehases oleks neid sellistena komplekteeritud. Ei ole seda kohanud ekspordi reklaamplakatitel, kirjanduses ega ka mujal.
Pakun välja 2 lahendust:
1. Leistang on hilisem omalooming
2. Mõni edasimüüja välismaal komplekteeris mootorratast vastavalt kliendi soovile (kindlasti tegid seda Neval jt). Tihti oli kvaliteet NL mootorratastel nii halb, et välismaal müüki jõudes oli juba roosteprobleeme. Seetõttu värviti terveid rattaid enne müüke üle, asendati tulesid, kroomiti vidinaid jne. Mindi ka niikaugele, et asendati paake (mõnelt teiselt NL mootorrattalt), muudeti mootorite kubatuuri jne. Seetõttu pole seal ka midagi imestada, et selline vahetus toimuda võis.
Seetõttu olekski vaja mingit kindlamat allikat, kui keegi soomlane, kes nii väitis.
Tsiklimeister - kas sul mõni pilt sellest on säilinud?