06-12-2006, 22:39 PM
Sellist asja olen ise näinud ja sõitnud kah.Oli 2 2liitrise Opel rekordi aju
ja õhulugejat.Opeli asjadest lihtne teha,pritse juhtmestikul on ainult
4 juhet mis auto külge lähevad 1 pump,2 süüde,3 süüte impulss 4 +.
Kollektorile oli keevitatud pihustite kohad ja kahe seguklapi jaoks karbussi
asemele kollektori pikendus mis toitis eraldi 4 esimest ja 4 tagumist silindrit.
Saaks ka ühe ajuga asja juhtida aga ma ei osanud välja mõelda kuidas
kahte õhulugejat ühe aju taha ühendada.Sõita oli ikka väga hea-ei ole vaja
õhuklapiga mässata ja minek on ikka väga hea(spido sain põhja Ja pöördeid
oli pea 6000).Võru-Tallinn otsa kütusekulu(1 ots koormaga)oli gramm alla
18 L 100 le.
ja õhulugejat.Opeli asjadest lihtne teha,pritse juhtmestikul on ainult
4 juhet mis auto külge lähevad 1 pump,2 süüde,3 süüte impulss 4 +.
Kollektorile oli keevitatud pihustite kohad ja kahe seguklapi jaoks karbussi
asemele kollektori pikendus mis toitis eraldi 4 esimest ja 4 tagumist silindrit.
Saaks ka ühe ajuga asja juhtida aga ma ei osanud välja mõelda kuidas
kahte õhulugejat ühe aju taha ühendada.Sõita oli ikka väga hea-ei ole vaja
õhuklapiga mässata ja minek on ikka väga hea(spido sain põhja Ja pöördeid
oli pea 6000).Võru-Tallinn otsa kütusekulu(1 ots koormaga)oli gramm alla
18 L 100 le.