07-12-2006, 13:57 PM
isandpauk Kirjutas:Mispoolest olid amordi kinnitused erinevad ning mis on tõukeleevendi kettad? Sirmiga porikas - nagu mõnel vanal emmilisel?
Ja siis see pikk sadul? Mäletan, et kui ma oma masinat lammutasin, siis oli raamil pika sadula kinnitused olemas, kuigi minu masin aastast 57. Millistele IZ56 variantidele seda pikka sadulat paigaldati?
Leidsin ka sinu lehelt hea pildi selle vanema tagakiige kohta:
http://www.jogevamc.ee/pictures/izh/diff/kilp2.jpg
Pidasin seda silmas. Selliseid leiab harva, enamasti komplekteeriti 56 juba hilisematelt mudelitelt tuntud tagakiigega.
Ah, tegin asja keeruliseks jah. Tõukeleevendiks nimetan seda hõõrdketaste süsteemi, mida lenksu juurest annab peale keerata. Ja kettaks siis selle plastikust osa, mida keerata saab.
Nii esi- kui tagumine porilaud ei lõppenud sirgelt, vaid tegid mõne cm suuruse tagasipöörde. Saadan sulle sellest ühe pildi ka.
Sadulaga on nii, et osad mootorrattad komplekteeriti tehases pika sadulaga ja osad eraldi sadulatega. Ja seda tootmise algusest saati. Selle kohta on tehasejuhendis ka märge olemas. Ja eraldi sadulaid pandi ka kuni lõpuni välja. Mis põhjusel nii tehti, sellest pole mul küll aimu.