17-12-2006, 01:26 AM
denis23 Kirjutas:Reeglina maasturi omanik teab et tema auto võib 2 tonnise kaatri konksu otsas vedada ja võib ka sõita sellisel maastikul mis paneb tanki komandööri mõtlema. Ja kui vaja siis ka pigistab välja 200 km/h. Ja et elu materiaalne pool tal ka reeglina kõik ok. Ei pea lisaks kõigele Schumaherit mängima.
Ta ei pea kellelgil midagi tõestama oma rumalate tempudega. Erinevalt vanade bemmidega kihutavatest rullnokidest.
Veidi OT, aga kummutaks selle üldlevinud arvamuse rullnokkadest ja nende BMW-dest (läheb iseendaga veidi vastuollu, sest üks sõber on ehtne rullnokk ja tal on oma 1991 a. 5-nda seeria BMW). Olles nüüd sõitnud peaaegu iga päev 2 korda Võru-Tartu maanteed pidi, pole buumeritega rullnokki eriti ette tulnud. See-eest on nende kohad üle võtnud uued "rullnokad" oma Golf III-dega. Need tekitavad ikka ülepäeva liiklusohtlikke olukordi. Vähestel on aiste vahel mootor, mis tõesti lubab "rullnokka" mängida. Enamasti on selleks aga 1600 kuupsentimeetriga masin. Ja kui neil on veel mõni tibi kõrval, siis ei saa ju lubada, et sinu VINGE masina ees kulgeb Opel Kadett (minu igapäeva liikur). Ja siis tuleb möödasõit, ohtlikus kohas. Ja Kuna mootor on sellel Golfil nii "nõrga" siis ta venib- ja venib sust mööda, ning vältimaks kokkupõrget Golfi ja vastutuleva rekaga, oled jälle sunnitud sõitma teepeenrale ja pidurdama. Ja siis veel see Golfi- juht "vaatab" sinu poole ja naerab näkku, et näe, kartma hakkas. See on minu nägemus. Mina isiklikult näen ühavähem buumeritega rullnokki. Nende kohad hõivatakse aga Golf-idega.