GAZ V8 modifitseerimine (turbo jms)
#50

Gaz 53 mootorid pidid peale kapremi arendama vähemalt 100 hj.Sisse sõideti nad stendil alguses külmalt(käiati niisama kolmes erinevas pööretediapasoonis),siis süüde sisse 25 hj koormusel (stendil sai seda reguleerida),seejärel 40 ja lõpuks 75 hj juures.Kokku kestis mootori katsetus tsiviilmasinale 2t,sõjaväele aga 4 tundi,ka erinesid militaarmasinate katsereziimid.Vahel toodi ka mujalt mootoreid mõõtmiseks,mõni arendas seal üle 140 hj.Peab aga arvestama,et mida rohkem mootorit forseerida,seda rohkem väheneb antud mootori tegelik ressurss(mitte võrdeliselt vaid eksponentsiaalselt).Nii Gazi kui ka teiste mootorite kohta on tehtud vene kõrgkoolides arvukalt uurimusi,kursuse ja diplomiprojekte,kus on arvuliselt välja toodud,palju üks või teine täiustus mootorile võimsust juurde andis.Näit Zil 130 le (seerias 150 hj) sai juurde teha 170-180 hj ,üle selle 330 hj tuli ette ressursi kriitiline piir.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
GAZ V8 modifitseerimine (turbo jms) - Autor: maaparandaja - 21-03-2005, 03:26 AM
RE: GAZ V8 modifitseerimine (turbo jms) - Autor: Romka - 12-10-2006, 18:50 PM
RE: GAZ V8 modifitseerimine (turbo jms) - Autor: eno1 - 12-10-2006, 19:56 PM
RE: GAZ V8 modifitseerimine (turbo jms) - Autor: Aare - 14-10-2006, 08:19 AM
RE: GAZ V8 modifitseerimine (turbo jms) - Autor: BARROW - 23-12-2006, 16:51 PM
RE: GAZ V8 modifitseerimine (turbo jms) - Autor: vootele - 26-12-2006, 11:35 AM
RE: GAZ V8 modifitseerimine (turbo jms) - Autor: BARROW - 26-12-2006, 13:24 PM
RE: GAZ V8 modifitseerimine (turbo jms) - Autor: Laur - 27-12-2006, 13:25 PM
RE: GAZ V8 modifitseerimine (turbo jms) - Autor: Jesper - 27-12-2006, 18:11 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne