03-01-2007, 00:58 AM
Posti kuut jah,kasutati nii 53 kui ka 52 peal.Aga selliseid tehti suht lühikest aega.(rihveldus jms).Sellised olid kasutusel masinatel mis võeti arvele 82-84 aastal.Vähemasti nii ma mäletan,aga võin ka pisut eksida.Samas oli selle aastakäigu masitatel tagauks kahepoolne.Aga kuna kogu kuut oli pehmelt öeldes nutuse-kui mitte öelda sita kvalteediga,siis võidi ka tagauksi muuta.Üldse 52/53 postikuute mis tulid Kaspiiski tehasest oli tegelikult üsnagi erinevaid.Selliseid millel küljeaknaid külje kohta kaks.Selliseid millel neid üks.Tagauksi kah mitut sorti.Ühe suure uksega,kahe tavalise uksega ja kahe liuguksega,mis alailma kinni kiilusid.Osadel oli ka eraldi sektsioon kuudis mille uks avanes küljele(sama oli millegipärast nii TA-9E kui ka TA-9C-l)Osa kuute olid sellised mis olid ilma rattakoobasteta,st asusid nagu veokastki rataste kohal,teised aga olid toodud alla,neil olid rattakoopad.
Lugupidamisega,Flanagan
Lugupidamisega,Flanagan