03-01-2007, 13:56 PM
Tekkis paar küsimust.
1) Kuidas on kõige mõistlikum g 21 mootorit seest puhastada? Pind kare ja krobeline, järelikult on ka sellistesse kohtadesse kogunenud mustust. Lapiga nühhkida eriti ei tahtnud(pärast kõik kohad lapi kiudu täis) ja poleks ka eriti kasu selliste kohtade peal.
2) Millist õli soovitate sellises mootoris kasutada? Mäletan, et kunagi lugesin kusagilt, aga ei leidnud seda teemat enam ei siit ega teistest foorumitest.
3) Kas selle mootori puhul tuleks kasutada ka pliiasendajat? Millist?(või vahet pole)
4) Väike probleem karburaatoriga. Üldiselt peaks karburaator kütust pihustama, mitte niriseda laskma. On düüsi probleem või on kusagil kruvi, millest reguleeerida kütuse voolu?
5) Ei suutnud enam leida ka parameetreid, mis näitaks kui suure jõuga tuleks kinni keerata kepsud, raamsaaled ja plokikaas.
Tänan.
1) Kuidas on kõige mõistlikum g 21 mootorit seest puhastada? Pind kare ja krobeline, järelikult on ka sellistesse kohtadesse kogunenud mustust. Lapiga nühhkida eriti ei tahtnud(pärast kõik kohad lapi kiudu täis) ja poleks ka eriti kasu selliste kohtade peal.
2) Millist õli soovitate sellises mootoris kasutada? Mäletan, et kunagi lugesin kusagilt, aga ei leidnud seda teemat enam ei siit ega teistest foorumitest.
3) Kas selle mootori puhul tuleks kasutada ka pliiasendajat? Millist?(või vahet pole)
4) Väike probleem karburaatoriga. Üldiselt peaks karburaator kütust pihustama, mitte niriseda laskma. On düüsi probleem või on kusagil kruvi, millest reguleeerida kütuse voolu?
5) Ei suutnud enam leida ka parameetreid, mis näitaks kui suure jõuga tuleks kinni keerata kepsud, raamsaaled ja plokikaas.
Tänan.