05-01-2007, 12:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-01-2007, 12:25 PM ja muutjaks oli künnimees.)
Alustuseks tasuks ikkagi generaatori mähiste takistused testriga ära mõõta:
1)andur ~37 oomi
2)6V ~ 0.x oomi
3)süüte toide ~paar-kolmsada oomi (täpselt ei mäleta).
Peale selle tuleks generaatori ja sellest väljuvate juhtmete ühendused üle kontrollida (lühises, katkenud), vaadata, kas anduri ja generaatori rootori vahekaugus on 0,4 mm lähedal jms. Peale selle tasub uurida süüte lülitit ja sellega ühendatud juhtmed. Suretusnupu paindunud/murdunud vedrukontakt võib anduri pidevalt lühistatuna hoida (mootori seiskamiseks lühistatakse anduri juhtmed). Uus hall karp tasub osta alles siis, kui kõik muud vead on välistatud.
P.S anduri õiget kaugust rootorist on lihtne saavutada, kui panna rootori ja anduri vahele kolm-neli kihti ajalehepaberit, andur vastu rootorit suruda, anduri kinnituskruvid kinni keerata ja paber vahelt välja rebida. Rootor tuleks eelnevalt keerata sellesse seisu, kus andur on kohakuti selle rootori magnetis leiduva vao äärega.
1)andur ~37 oomi
2)6V ~ 0.x oomi
3)süüte toide ~paar-kolmsada oomi (täpselt ei mäleta).
Peale selle tuleks generaatori ja sellest väljuvate juhtmete ühendused üle kontrollida (lühises, katkenud), vaadata, kas anduri ja generaatori rootori vahekaugus on 0,4 mm lähedal jms. Peale selle tasub uurida süüte lülitit ja sellega ühendatud juhtmed. Suretusnupu paindunud/murdunud vedrukontakt võib anduri pidevalt lühistatuna hoida (mootori seiskamiseks lühistatakse anduri juhtmed). Uus hall karp tasub osta alles siis, kui kõik muud vead on välistatud.
P.S anduri õiget kaugust rootorist on lihtne saavutada, kui panna rootori ja anduri vahele kolm-neli kihti ajalehepaberit, andur vastu rootorit suruda, anduri kinnituskruvid kinni keerata ja paber vahelt välja rebida. Rootor tuleks eelnevalt keerata sellesse seisu, kus andur on kohakuti selle rootori magnetis leiduva vao äärega.